رهایی گروگان ۱۸ ساله از دست آدم ربایان مسلح از سوی پلیس کهنوج 

فرمانده انتظامی کهنوج از آزادی یک جوان ۱۸ ساله از دست آدم‌ربایان مسلح و بازگشت این فرد به خانواده اش در کمتر از ۴ روز خبر داد. 

سرهنگ امیری گفت: در پی گزارش یک مورد گروگانگیری در اواسط شهریور ماه امسال در یکی از محله‌های شهر کهنوج، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان کهنوج قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی مشخص شد، افرادی ناشناس و مسلح اقدام به ربودن پسری جوان از داخل منزلش کرده و با یک دستگاه خودروی پژو به سرعت از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج تصریح کرد: بدین منظور ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی نسبت به شناسایی این افراد اقدام و با هماهنگی قضایی و تلاش‌های شبانه روزی و همچنین طی رایزنی با سران طوایف، زمینه بازگشت این جوان به آغوش خانواده‌اش را کمتر از ۴ روز از زمان گروگانگیری فراهم کردند.

او با اشاره به ادامه پیجویی‌های پلیس برای شناسایی عاملان این عمل مجرمانه بیان داشت: اختلافات مالی و موضوعات دیگر نمی‌تواند توجیهی برای اعمال مجرمانه خصوصا جرائم خشنی همچون آدم‌ربایی باشد و پلیس با قاطعیت با اینگونه اعمال مجرمانه برخورد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار